جزئیات مقاله

اهمیت استفاده از دمپایی طبی در سلامت پا

چرا محافظت از پا اهمیت دارد؟
پای انسان یکی از ارگان‌های مهم در بدن به شمار می‌آید. به این خاطر که در این قسمت از بدن بیش از ۵۰۰ ماهیچه، تاندون و رباط وجود دارد که تمام اجزای پای شمارا به یکدیگر متصل کرده است.


ازآنجایی‌که پا دورترین عضو به قلب است، درصورتی‌که برای آن مشکلی به وجود بیاید خون پمپاژ شده به پاها کاهش می‌یابد و خونی که به پا می‌رسد اکسیژن نخواهد داشت. در این صورت افراد ممکن است به بیماری قلبی عروقی مبتلا شوند. البته باید در نظر بگیرید استفاده از دمپایی بچه گانه طبی هم به اندازه دمپایی طبی بزرگسالان اهمیت دارد. از همین رو استفاده از یک دمپایی طبی ایده ال سبب می‌شود تا مشکلات بسیاری از پیش روی افراد برداشته شود.


دمپایی استاندارد مانع از قوس در کف پا می‌شود، از بیماری‌های اعصاب و روان شمارا به دور می‌کند، از در پا، زخم، تاول، میخچه و بیماری‌های قارچی و عفونی شمارا در امان نگاه می‌دارد. درنهایت سبب می‌شود تا شما با جلوگیری از فشارهای واردشده به پا راه رفتن بهتری را تضمین‌شده برای خود فراهم‌سازید.



اهمیت استفاده از دمپایی طبی در سلامت پا


حال که تا حدودی به نقش پا و اهمیت استفاده از دمپایی طبی پی بردید. در ادامه برخی از مزیت‌های که استفاده از این محصول در پیش روی سلامت پای شما قرار می‌دهد را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا هوشمندانه‌تر برای خرید یک دمپایی طب اقدام کنید.


استفاده از دمپایی طبی و کمتر شدن التهاب فاسیای کف پا


فاسیای کف پا یک بافت سخت و ضخیم است که استخوان پاشنه پا را به انگشتان پا متصل می‌کند. پلانتر فاشیاتیس زمانی اتفاق می‌افتد که فاسیای کف پا ملتهب شده و درد مبهمی در کف پاشنه پا احساس شود. این عارضه ممکن است به دلایل مختلفی از افزایش وزن گرفته تا پوشیدن کفش‌های نامناسب رخ دهد.


کاهش درد پا با استفاده از دمپایی طبی


هستند بسیاری از افراد که به دلیل کم‌تحرکی و اضافه‌وزن به درد پا دچار هستند. به‌طور میانگین در طول روز هر فرد ۵ تا ۱۲ هزار گام برمی‌دارد. از همین رو اگر از یک دمپایی و یا یک کفش غیراستاندارد بهره بگیرد این درد به‌مراتب بیشتر و پررنگ‌تر می‌شود. استفاده از دمپایی‌های غیراستاندارد به پاشنه و پنجه پا بسیار آسیب وارد می‌کند و قرار گرفتن پا در وضعیت نامناسب سبب می‌شود تا پای شما دچار درد و آسیب شود.